YENİ ADRES

YENİ ADRES
GOKLERDEYİZ.NET TIKLAYIN

Merhabalar Havacılık Meraklıları.
Sizlerle bu sefer yine bir iniş videosu paylaşmak istiyorum. Bu sefer Türk Hava Yollarına ait bir Boeing 737 tipi uçağın Almanya Hamburg havaalanına yan rüzgarda inişinin videosu. Yan rüzgarda inişin ne kadar zor ve tehlikeli olduğunu ve bu işi yani pilotluğun ne kadar zor olduğunu bir kez daha vurgulamak istiyorum. Sadece düşünmenizi istediğim iki nokta var. Kendi canınızı geçtim. Arkanızda en az 150 can ve altınızda trilyonluk araç.. İzledikten sonra bir kez daha  düşünün.. Buyrun:







Difficult Crosswind Landing at Hamburg Airport gusts up to 55 knots
Posted by Airliner Models on 30 Aralık 2015 Çarşamba

About Tcerh

Havacılıkla ilgili herşey...
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. Çok sert bir iniş, malumat rüzgar sert, pist ıslak olunca sert basmak gerekir biraz..

    YanıtlaSil
  2. Kaptanımızı tebrik etmek lazım. Ben kendimi koysam o riski alamazdım. Tecrübe işte.

    YanıtlaSil
  3. Kanat çırpmayı geçtim Solo Türk gibi harman dalı oynuyor...

    YanıtlaSil